...

Åh har jag en bra eller bäst pappa ?! Han är uppe i stockholm och pratade om hundar med dom där borta så hade dom papillon valpar som var 4 veckor & pappa paxade en utav dom och skickade en bild åt mig ! Så sötnosen kanske blir min/vår om 4 veckor när den blir 8 veckor gammal ! Jag har länge velat ha en liten hund , tror det kommer funka bra det är allid någon hemma alla jobbar går skola olika tider så det funkar bra och jag har nära att gå hem från skolan på raster osv. Det ska nog funka/lösa sig med tid iallfall , jag håller på att spricka av lycka kolla bara hur söt hon är ! Puss nu måste jag värkligen sova börjar som sagt kl 8 imorgon 




Lillen endast 4 veckor gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0