Home !

Hoff , kom just hem jag är jätte trött . Först har jag och syster varit förbi mamma och ätit middag , mamma jag och johanna for vidare till linda och fikade och träffade små söt troll ungarna ''mina kusiner'' Tindra & Oliver! så toksöta ungar , Tindra har vuxit jätte mycket sen jag såg henne , hon har börjat krypa kan ställa sig upp och fått några tänder, sooo cuute ! Måste värkligen börja träffa släkten oftare ! Hämtade resten av mina twiligt böcker från mamma ska börja läsa om dom och bli förälskad på nytt i Edward ! Skönt att vara hemma får se vad det blir att göra ikväll kanske ingenting alls ? uppdaterar senare , ''smack'' 

Bilder sen idag !

  
trindra min kusin så söt !                        Ah , jag själv då !




Nu ska jag , gå och röka .. har inte rökt på ett tag . ps mamma tycker inte om det !
And papa dont care , ajja!


Puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0