godkväll/godnatt

Varför är jag så trötttt ? Jag har just klätt på mig och det blir nog strax en kvällsrök med linus.
Sedan ska jag slå på en film och sommna till och ligga och hålla tummarna i sömnen på att de blir
bra väder imorgon hope so , då ska vi gå ut och lägga oss på stranden eller den enorma gräsmattan här utanför ..
STEEEK STEEEK. Jag vet att ni kommer spana killar ! tahaha .. Har tagit nått kort också och kommit på att jag inte är fotogenisk alls , fan så jag kan se ut på kort , men snygg annars hahahahahha. Ursäkta var bara tvungen ! pusscuties.



webbcamera bild skit dålig bild här i mörkret !:)

Nu ska jag sätta upp håret och strax gå ner och ta en rök med linus , ett härligt avslut på en kväll som denna puss snyggingar sov gott dröm hott ! ;D


Kommentarer
Postat av: L

fina bröst ,D

2009-06-23 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0