...

Hello , blev inge mer sol bara regn och åska ! Men nu börjar det spricka upp , jätte varmt och fuktigt ute .. uhhh
Jag har beslut ångest på vad jag ska ha på mig ikväll , har två stycken som jag sitter och velar emellan. Alltid bestluts ångest men har ett tag kvar att tänka iallfall .

Ett svårt beslut att fatta men det måste tas ... haha ;)

 

Jag hatar att vela med kläder , varför ska det vara så svårt att välja ?
Kanske för att det finns för mycket urval, men nu väljer jag ju bara mellan två?

jajja nu ska jag föna håret och sånt puss på er lägger upp ett kort på mitt resultatet och vad det blir för klänning !

Puss&kram
//Lovisa silfwerplatz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0