Äntligen hemma ?

Hej allihopa , jag har varit ute med båten hela dagen . Med familjen samt julia my friend , trevligt trevligt vi låg och solade på båten och tog det allmänt lungt jag hade inte fått mycket sömn den natten becus mister.. ja det vill ni allt veta sov hos mig , mysipysigt ! well well , vi for vid 6 tiden och grillade på stensborg '' en liten ö här ute i luleå skärgård '' kanske man kan kalla det , vi fiskade också .. Eller jag är rädd jag kollade mest på fiskar är ju bara så äckliga huvva ! Nu ska jag bara ta det lungt lite trött se en film? eller nått liknande .. thahaha

Bilder från idag eller bild , fan vad less alltid något fel på blogg.se kan inte ladda upp bilder ibland ..
Nu fick jag sitta flera gånger och försöka tillslut gick det.


''Jag ligger på båten''


Vatten ?  haha

Pappa&uffe , inte som alla andra...

Jag på väg hem

Julle bullan !

Nä nu ska jag hoppa i mjukis byxor och slänga mig och se på en film ! puss snyggingar !





Kommentarer
Postat av: jennifer

kan du inte beskriva vem mister är?;)



trevlig kväll!

2009-06-28 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0