090630

Hoff , vad det var varmt att gå på stan . Men lika snygg var jag för det ! tahaha ursäkta mig , jag var bara tvungen.. Pappa orkade inte komma in med mina pengar till stan stackarn har världens pollen allergi så jag förstår honom , men imorgon ska jag och anna fet shoppa hittade ens massssor , shoppalowlow är i farten ! thaha nä jag har faktiskt trappa ner med mina shopping begär , och det är bra ! Imorgon ska jag upp vid 9 tiden och fixa mig inför stan anna ska och klippa&färga håret imorgon hos frisören vid 10 så då ska jag gå in vid 12 tiden då hon är klar ! Ikväll ska jag bara slappa hemma äta något gottis kanske , orkar inte hitta på något när man endå ska upp så tidigt ! pusss på er nu ska jag gå och dricka min super gooda smotie som jag ofta brukar göra !

Imorgon kanske jag föresten hinner visa hur man gör lauren condrad sminkingen , enkelt som en plätt !
jajjajja , pusssis&kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0