...

Hejhejhej , här händer det inte mycket .. Försöker få min syrra att fixa mig designe ! Hoppas hoppas hoppas , hon var tydligen inte så duktig men min blogg är så oerhört tråkig när den bara är vit med text och bilder , fast ni värkar tycka om den endå thaha.. Jag har tagit lite kort pratat med pappa om göteborg osv.. Svin frusen av mig hela jag fryser typ ihjäl vet inte vad det är eller så är det helt enkelt kanske bara allmänt kallt.. Imorgon ska jag upp tidigt så kommer jon och hämtar mig så ska vi skämta till det lite grann med en kille som ska gifta sig ! thaha im soo good !;)Ska bli kul och se reaktionerna om inte annat , ja ni får höra imorgon hur det gick iallfall..  Jag har varit lite bitter idag , helt enkelt en bitterfitta . Jajja nu ska jag försöka övertala syrran att hon ska fixa min design , puss&kram uppdaterar senare . Lägger upp lite bilder som jag tog just ;)
 
nähäpp det gick inte att få in bilderna nu , kiss också !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0