Svartestadsväng .

Hej alla söta nu är jag hemma igen ,tack och lov är så sjukt trött . Vi hade det trevligt i svartestan , myste med släkten åt mat , jordgubbar , gick och bada fast jag tittade bara på vilken bad kruka jag har blivit .. Badar hällst i pool och skippar ''havsvatten'' med massa obehagliga fiskar i .. Sedan har vi bara suttit och surrat , ojojoj , lovisa fick se bilder på en av mina tremäningar som jag inte ens visste fans , god damn vad han var het , grrr .. HAHAH typ pang på röbetat tremäningen .. thahah ;)

Här får ni lite bilder sen en super mysig kväll med släkten , från mammas sida ..


Lockat at the badarnaa...

Jag och syster på stranden , mysigt

Jordgubbar är äckligt gott!

Morbror , mormor tindra lite av linda ''på stranden''

Skit ful bild men den bjuder jag på ..
Jag och söt tindris , hon drar ur tutten ur min munn.. ;)

Moster linda och lillkusinen oliver !:)

On the beach !

Ahmen nu ska jag ta och plocka till och städa i mitt rum vika in mina nya kläder och sånt , puss puss sötnosar !
Föresten blir bara mer och mer läsare för varje dag på min blogg , tack jag vet att den är bra eller man kanske ska säga jag helt enkelt , puss snyggingar tack för att ni läser , lovisa lovers ! ;)

Kommentarer
Postat av: vendela

fin blogg du har! gott med jordgubbar

2009-07-01 @ 22:30:02
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Linda (moster)

Ja vår släkting var allt en riktigt snygging:)

2009-07-01 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0