Hemma från stan

Helloo , kom just hem från stan . shit vet inte hur länge vi varit och trampat runt på stan . Jag hittade knappt någonting iallfall .. Eller ett armband ett linne & en kofta. Pappa och dom for just till piteå med båten , så ska gå ut och äta .. Någon som vill följa och äta romantisk middag med mig kanske ? haha nä , eller så ringer jag och beställer hem nått , trist att äta själv ''kan inte laga mat själv'' det kommer jag nog aldrig lära mig .. tahaha synd min man ska laga maten , det blir nice !




armbandet , syns kanske dåligt ..

Linnet

Koftan som jag har på mig

Har några bilder som jag tog med mobilen som jag tänkte lägga upp också vänta bara .. hihi
Eller hade bara när jag och anna satt och åt på sub&co men visst är får ni ;)



Ajja nu ska jag gå och vika till kläder och sånt i min garderob , det ligger alltid huller ombuller efter jag har stått och valt kläder , puss&kram sötnosar !



Kommentarer
Postat av: anna

oh, gud vad vacker ja var!

hehe

2009-07-04 @ 16:40:09
URL: http://aannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0