...

Tjululul , skönt med fredag känner att jag behövde någon ledig dag ! Jullan hämtade upp mig från jobbet sedan for vi till mig söta farmor som bjöd på kakor , sötisen där.. Sedan sprang jag snabbt in på shopping , och köpte mig en t-shirt och ett par jeans-leggins och en ny deo för ''Molgan'' har ''tagit'' min andra . Ingen aning vad som sker och händer ikväll någonting blir det väll iallfall , pusspuss fulingar ! 



Detta hittade jag när jag sprang in på stan hann vara där cirka 10 - 15 min ! tihi får gå länge någon dag
Jeans leggins - gina tricot 
H&M - rosa t-shirten
Deodorant - LdB , det besta ! 


Kommentarer
Postat av: angelica

haha exakt sånna köpte jag i stockholm ;) hehu

2009-07-31 @ 17:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0