...

Hoff , kom hem för ett tag sen . Dagen börja med att jag steg upp kl kvart över 6 och gjorde mig klar inför jobbet så kom julia hämta mig och skjutsade dig mig , jag slutade halv tre eller det gör jag för övrigt varje dag. Efter jobbet hämtade hon upp mig for nått varv runt stan sen for vi till henne hon duscha och sedan till mig för att göra mig klar sen for vi på bil bingo jag julia och andreas , härligt härligt . Nu är jag hemma iallfall och är fruktansvärt trött , åh jag ligger och kollar på massa hundvalpar jag vill ha ! PAPPA PAPPPA PAPPPA SNÄLLA ?! Får se om man lyckas övertala honom !! Nu ska jag klä av mig och läsa lite bok innan jag sommnar , pusspuss hörs imorgon !


NITAR NITAR NITAR , JAA!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0