...

Har lovisa slutat blogga? NÄ DET HAR JAG INTE , fitt bloggen gör mig så jävla förbannad ibland när det bara laggar ihop sig direkt man går in på sidan . Inte kul , iallfall idag har jag jobbat helt okej tidfördriv faktiskt men hade varit betydligt mycket skönare att ligga hemma och sova hela dagen stiga upp göra sig klar och hitta på nått kul , började som sagt jobba 08:00 och slutade halv tre eftersom jag bara tog en halv timmes rast inte orkar jag trampa runt där med en hel jävla timmes rast utan att göra nått ! Sedan kom jullan och hämta upp mig , fan varför bli det fint väder när jag börjar jobba det är fan inte rättvist ! Tror ni julia är nå gullig , så hade hon tvättat bilen idag och torkat bilen med säm skinn för att inte vattnet ska rinna och bli smuts . Sutt hon är ! Sedan for vi till mig och åt ut igen pratade och sedan for vi  till mammsen och fikade litegraann och nu är jag hemma igen sten jävla död , kl är fan just 8 men så är det efter en tung dag på jobbet liksom ! Jag är sjukt shopping sugen ska nog passa på imorgon eller på torsdag springa in på stan och handla lite känner att det kryper i kroppen ! jaja , fan vad jag har blivit tråkig men jag ska som sagt var bättra mig . pusspuss nu ska jag tävtta bort sminket och lägga mig och läsa twiligt som jag börjat läsa om , sweet . pusshey !

haha läste nyss någonstans ! haha är pottfrilla som jag kallar det modernt igen . IUH PÅ DEN !!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0