...

Hej snyggingar och fulingar , har ni saknat mig? Kom just hem pappa skickade en taxi att skjutsa oss från tåget , och det var så såklart snygg alex , kommer man där när man legat och sovit i ett tåg i 17 timmar jätte snygg och mysig , iallfall i göteborg shoppade jag och min syster en massa , gick på stan varje dag vi var där och shoppa och så var vi på liseberg en dag , och vi åkte balder det är fan den mest sjukaste läskigaste upplevelsen i hela mitt liv , fyfan .. Ja , vi hade 10 min att gå från där vi bodde till liseberg alltså vi bodde mitt i stan på Avenyn , ikväll är det trästocks , sugen endå .. tahah får höra om några coolingar är där kanske man åker upp eller så ! iallfall nu ska jag packa upp och samtidigt lägga upp några bilder här , pussspuss iallfall uppdaterar senare nu vill jag göra mig hemmastad i mitt rum först !






Kommer upp mer bilder senare !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0