...

God kväll , kom just hem . Följde med julia på ett uppdrag , fast först for vi hem till henne och klappa på hennes underbart söta kattungar ! Pratade strunt , osvosv . Men nu är jag iallfall hemma , ska laga mat till mig och johanna .. Hahah undra hur det kommer gå hallå jag får ju allt serverat ! Så klart jag inte kan laga mat då , tahaha vad förväntar ni er? iallfall nu ska jag gå och fortsätta försöka .. haha ser ju om jag lyckas sedan blir det att packa klart tills imorgon .. Kul jag kan inte mitt bakkonto-nummer så får fara på banken imorgon sista minuten och byta kod HAHAHAHA im good ! jaja pusspuss nu ska jag fixa vidare !



rexi en av söttisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0