...

Det är tungt dagen efter ! Ja iallfall amina och jag vaknade vid 10 tiden imores av att vi var jätte tröstiga och så gick vi upp och rökte sedan gick vi och slog på en film och somnade till den tills vid 12 halv 1 . Sen for amina vid två tiden och jag somnade om till kl 18:00 det är de besta ! Fan vad det var skönt att sova iallfall , och jag säger en sak . Jag kommer inte dricka på ett bra jävla tag man ska aldrig säga aldrig men aldrig var jag fan nära att säga ! Fyfan , minndes inte att man blev såhära äcklad och seeg ! Iallfalll det var en toppen kväll bortsett från huvudvärken ! Ja efter jag vaknade packade jag min väska för imorgon beger jag mig ju till GÖTEBORG , tar alltid med sig onödigt mycket saker , tog med mig 4 par skor + dom jag ska ha på mig tex och jag kommer garanterat använda ett par utav dom haha well well , amina glömmde en öl här som står och äcklat mig under tiden jag varit vaken vill värkligen spy när jag ser den , haha känslig dagen efter Jo tack det är jag ! Blä , ska strax hoppa i duschen men först måste jag hjälpa johanna lite med packningen , uppdaterar senare .. Pusspuss

Remember ! Man kan ha lika kul nykter , man är dessutom snyggast nykter ! (K)



ÖL äckel jävla burken som stått och äcklat mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0