...

Vaknade vid halv 1 idag , skönt det slipper man ha den dära stickande ångesten att man har sovit bort hela dagen . Iallafall somnade vid 4 igår , satt och pyssla med naglarna efter det la jag mig i sängen och somnade direkt jag la huvudet på kudden skönt ! Kan man inte alltid ha så lätt att sommna ? Sitter och lyssnar på musik ska strax gå och väcka syrran med mina hemska väckningar , mohahah jag känner bara hornen växa ut varje gång .. thaha stackars lillasyster som har en jävlig stora syster som jag , haha !

Uppdaterar på ett tag puss&kramis



Fix och trix med naglarna , vet inte hur länge sedan det var jag var nagelack faktiskt ..
Är det dåligt att använda nagelack för mycket? Kan det väll inte vara , ska ta reda på fakta ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0