Bilbingo

Hello , kom just hem jag och julia har varit på bil bingo rätt skojsigt att prova på nått nytt och lite annorlunda . Sedan for vi och åt på donken hann inte äta innan hon kom och hämta mig därför blev det lite tjockis mat , tahaha .. Fyfan på bilbingot jag höll på att kissa ner mig har fan aldrig varit så jävla kissnödig sitter vi där mitt uppe i ett spel och jag har typ inte kissat på flera timmar och druckigt upp en hel halv liter cola sitter där och har panik , till slut besätmmde jag mig för att lämna bil bingot och springa på tossi istället , åh gud det är hemskt att vara sådär jätte kissnödig i en såndär situation ! haha , nu ska jag strax tvätta bort sminket och se lite tv nörda framför datorn ? iallfall en trevlig dag förutom min förbaskade huvudvärk som jag haft hela jävla dagen , inte ofta jag har huvudvärk..

Några OSERIÖSA bilder sen idag får ni här !


Mycket vacker bild på oss

julia

Bil bingo är lite raggit .. hihi

Jaja , pusspuss snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0