...

Hejhej , hoff jag som hade tänkt sova ut idag men då ringde jullanbullan mig och sa att jag skulle hoppa upp & göra mig klar för stan mycket rikigt gjorde jag det & vi for in till stan. Efter stan tog vi det bara lungt , for och solade för att bli lite nyårs bruna hehe nice nice orka vara blek ? Sedan for jag till mamma & hämtade min rosa skönthet ''Kameran''. Nu sitter jag hemma och ska se de sista utav leagely blond filmen sen hade jag tänkt ta en tidig kväll imorgon har jag mycket att fixa . Nu vet jag vad det blir att ha på sig på nyår Grr ! ;) Puss&kram


// Lovisa silfwerplatz







Söt lill gumman

tagen med ny kameran , bliderna blir helt okej !:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0