...

Hoff , nu är jag trött och utmattad .. Vi alla damer och till & med herrar i huset gjorde ansiktmaskar , fresch ! Sedan kom vi på att spela eye-toy rätt kul man rör ju iallfall på sig ! Så nu är jag helt utmattad , föresten min hår förläning har kommit nu whiho ska hämta ut den imorgon , håret beställde jag från www.tajmahal.se efter att ha hört att dom är bra kvalite på håren . Jag syndade och beställde ett äckta remy hår , dom får fan skylla sig själv dom dumma indierna som tror att dom skäkner deras hår till deras gud ! tahaha dum ases ! Nu ska jag väll försöka varva ner och krypa i sängen . Det regnar och oskar ute så ska sitta ett tag på balkongen och mysa på , är det bara jag som tycker det är otroligt mysigt när det oskar , fast ibland kan man bli lite rädd när det blixtrar och dånar för mycket då vill man ha någon att hålla om ! Föresten det slog ner i dom kyrkan vi for och kollade och brankåren och polisen osv var dära . Pusspuss , nu ska jag försöka sova strax om jag nu kan varva ner efter det dramatiska ovädert .


Ansiktsmask

angelica spelar eye-toy ! :)


Kommentarer
Postat av: angelica

haha sexyyyy!

2009-08-09 @ 23:23:29
URL: http://angelicaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0