fredag 28

Hoff jag är helt slut efter helgen ! På fredagen firades jag och fredrik , fick massor av pengar och en skit snygg kavaj osv. Sedan kom julia och hämtade upp mig så for jag julia och hennes man och hans kompis och basta i hennes stuga super skönt , fast dom bastar så fruktansvärt varmt . Här kommer någon bild sen fredagen !






Och på lördagen var det fest , danne fyllde också år ! Jag vart jätte full och vi åkte kanske hem vid halv 1 tiden nått sånt minns inte rikigt . Jätte trevligt kväll annars , jag menar man fyller bara år en gång per år , nästa år är jag arton ! pusssss , här kommer lite bilder från i Lördags alltså igår !


En full lovisa och en snygg linnea


Haha äcklig bild på mig , fan vad jag körde på fejk smilet !


Danne som också fyllde år ! :)


Kände inte för att synas på just denna bild !;)

Jaja , idag söndag alltså så har jag och julia varit på bil bingo trevligt trevligt och jag fick min present av sötisen . Prescis vad jag ville ha kan lägga upp en bild på den senare . Sedan for jag hem bytte om och sminkde mig lite och for och åt med pappa syster och farmor ! sweet jag är fortfarande mätt . Vad ska man göra , sätta fingrarna i halsen och hoppas att all tårta efter helgen far ut ur kroppen och inte lägger så på magen brösteen and my butt ! haha suck , imorgon börjar jag fan inte förens 10 i tolv funderar på att gå på stan och köpa ett nytt bröst smycke och boka tid att göra mina efterlängtade akryl naglar mjaouuu ! Nu ska jag kolla om det går någon bra film eller så på tv , pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0