...

Killar med överdrivet självförtroende är , not hot !

Ett exempel :


Killemedöverdrivetsjälvförtroende :Fan vad snygg du är

Jag : jag vet !

Killemedöverdrivetsjälvförtroende : jag med !


Saken den är att han är inte så jävla snygg någonstans , där har han nog fått om bakfoten . Det är suveränt om man nu har ett bra självförtroende , jag skriver ibland att jag är snygg ?  eller visst har jag det  ? Men det handlar kanske lite om självkänsla och improvisera andra , sanning är att jag har fan inte alls bra självförtroende men man måste bara lära känna sig själv så är det väldigt lätt att bygga upp ett bra självförtroende. Dont do that , jag tror inte så många tjejer som skulle falla för det eller , hahahahha iallfall inte jag ! kyssar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0