...

Tjululu , kom just hem . Slutade skolan strax innan 4 så jag och madde sprang in till stan just innan salongen carinas nails stängde jag bokade tid och fick den på fredag. Perfeckt ! Sedan hämtade julia upp mig jag följde med henne på stoheden , hon skulle köpa någon klocka på Jysk. Fyfan det är min nya favvo affär en riktig pudding jobbade där , grr haha !;) Sen blev det snabb shopping köpte en party ''kofta'' sedan en vanlig svart tröjja och en knallrosa bh. Nu ska jag njuta med ben & jerry glass till legally blond filmen som börjar alldelses strax på kanal 4. Åh glömde föresten säga att julia hade köpt mig en jätte sött smycke till bröstet , tack sötnos ! Nu ska jag ta framm glassen och förbereda mig inför filmen , kyssar !



shoppingen



bröstsmycket jag fick av julia , det ser typ rostigt ut men det är den inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0