...

GRATTTIS TILL MIG ;) 

Ja som sagt var igår blev jag och fredrik min morbror firade , åt god mat tårta fick presenter osv ! Jag fick massvis med pengar och en kavaj och så fick jag till att göra naglar på karinas nails , och sen fick jag ju min lön ! Mjaouu , på ett tag ska väll farmor och dom komma hit och äta tårta osv hoff jag hatar att vara tvungen att äta tårta det är ju så sjukt onyttigt ! Blää , ja idag har jag tävttat min hårförlängning och sedan for jag och pappa och köpte tårta osv , jag sprang även in på stan en snabbis och köpte ett linne 5 minuters shopping medans pappa vänta utanför med bil .. haha . Ikväll får jag se vad som händer han inte hunnit planerat någonting än så med det blir väll någonting iallfall! pusspuss <3



Långt linne med paljett dekorativ från - bikbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0