...

Dålig update ! Idag har jag som sagt var varit i skolan råkade komma en timme tidigare då hämtade julia upp mig så for vi och åt sen hade vi så kallat stads vandring jo vi gick från skolan till polis huset sen fick vi skjuts till alla andra punkter av en kille , och jag fick självklart skav jävla sår . Sedan for vi till ormberget och hade orientering & ''sammarbetsövningar'' haha rätt kul faktiskt man ska inte vara så jävla negativ hela tiden . Kom nyss hem , har hjälpt julia att skruva upp nå hyllor sen har vi gjort ansikts mask hoff min hy blev helt len ! Skönt skönt , hoff imorgon är jag ledig ännu skönare lång helg är det bästa ! Nu ska jag sätta i gång någon film är trött skönt med en tidig kväll och sen imorgon vara jätte pigg och utvilad .. Pusspuss <3


Nakna sanningen i profil haha , stor näsna det såg ut som att jag hade .. eller har jag det ?:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0