...

Hoff , goddag jag kom just hem . Skolan gick okej , det var bara en jobbig typ timmes lång genomgång på alla som hade börjat och jag börja skruva och röra på mig smsa med madde som satt typ mins en halv meter ifrån mig .. Hoff , sedan begav jag och linnea oss in till stan och checkade lite grann efter ett tag kom julia och hämtade upp mig för vi skulle på ombesiktning . Det gick bra den gick igenom , fick åka tillbaka förra gången pvg handjävla bromsen standard fel? Så det var skönt , sedan fick vi några konstiga vibrationer i frammdäcken vi ringde pappa och frågade vad det var för fel , då fick vi fara till däckhuset eller vad det nu heter och slänga på två nya frammdäck .. Och vi fick se hur det andra däcket såg ut det var typ spräng varning , tur att män är så händiga . Eller visst det är ju deras jobb att byta däck ? så haha :) Iallfall nu ska jag slöa framför tv eller nått sånt , jag är trött vill sova men det får jag nog vänta med i några timmar till .. SUCK jaja puss&kram

// lovisa




Kommentarer
Postat av: julia

åh min fina EYM:D

ja händiga män, vad skulle man gjort utan dom?

typ varit med om världens olycka bara för att däcken var aggresiva och ville sprängas :)

2009-08-24 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0