...

Ja det var över ett år sen du och jag hade någonting ''emellan oss'' , oj jag satt i en av dina jävla alla kompisars knä .. och då blir du skit sur på homom och skallar honom till en början , sedan går jag och J**** ut och tänker prata lite om det som hänt och accepterar att du inte ville se mig sittandes i hans knä . Nä då ska du komma dit och bry dig jag menar vi gick iväg för att vi acceperade dig . Jag tycker fan inte jag har det ansvaret att säga till alla som var där jag har hållt på med dig för över ett år sen . Nä , drick med motta kanske det inte skulle hänt ? skärp dig!!!!  och nä det är ju uppenbart att vi inte ska vara i varandras sällskap när vi ska dricka tills nästa gång , för sånt där ids jag inte ta !


Hoff , var bara tvungen att skriva av mig lite grann om går dagens ''drama'' nämnde ju inga namn ! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0