...

God kväll , julia for hem just åh jag är helt slut efter jobbet . Sitter och ser på familyguy och målar naglarna tröttis tröttis , oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera jag och syrran ska strax se hajen och i natt kommer jag drömma mardrömmar om hajar .. Japp , haha? Finns inte mycket bättre på tv så varför inte och om jag är vaken halv 1 så ska jag se paradise hotel det ''danska'' . Rätt kul när man har sett det några gånger , jag vill också vara med !? nej tack .
Iallfall åh vad ska jag skriva mer än att jag jobbar slutar jobba och är sten död sommnar en till två timmar på dagen och vaknar med pisshumör ?  Mjaouu sitter i mina otroligt sköna svarata mjukis shorts , dom värkar ni gilla mig i tahaha ! pusspuss nu börjar hajen 3 på kanal 6 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0