...

Tjululu , kom just hem skönt när man trampat runt med 13 cm klackar en hel kväll ! hoff , en jätte trevlig för fest vi var kring 8 stycken här hemma hos mig dansade sjöng drack och hade jätte trevligt . Sedan gick vi in mot kalaset alla var fulla och jätte glada träffade människor och var in på kaffelinos öltält och dansade , sedan begav jag mig hem jag blev på grinit humör och kände mig inte alls läcker efter man dansat och haft sig några bra minuter .. Nu ligger jag i sängen och ska strax gå och tvätta bort sminket och kanske sova ? Hyffsad kväll iallfall började bra slutade mindre bra så då blir det en hyffsad kväll helt enkelt .. jaja god natt nu ska jag ''försöka'' sova ;)



En dålig blid som jag tog inne på öltältet , välkommen in i dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0