Söndag !

Hoff , igår kunde jag inte uppdatera någonting eftersom vi for rätt tidigt till stugan . Vi grillade god mat och sedan var vi ute och donade och fotade en massa fina bilder med mamma & syster system kameror sedan trappade vi ner på kvällen med 27 dresses & någon thriller sedan däckade vi vid 1 halv 2 tiden. Mysigt mysigt , idag hann jag vara in en snabbis på stan och köpte mig ett orange/puderrosa linne och trollor och läppglans lollo glömmer aldrig läppglans dom är alltid med mig ! Jaja , sedan har jag packat upp packat ner packat upp och ner åter igen. Jag har så kallt res feber! Ikväll komm emma och frida förbi då satt vi här nere på gräsmattan och rökte vatten pipa och snackat allmän skit och snusk ! haha som vanligt ?

Olala imorgon sticker vi till TURKIET fruktansvärt skönt fruktansvärt kul! WHOHO otroligt sugen på att shaka asss dricka goda drinkar och SOOL ofc.. ! ;)

Så nu kommer jag inte uppdatera förens nästa måndag / tisdag om jag nu inte kikar in på något internet kafe så klart !

Puss&kram ha det bra , de ska jag ha ! ;)



 




// Lovisa silfwerplatz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0