Måndag

Godkväll ! Idag har jag varit en rikigt segis försov mig rätt bra och sedan knatade jag till skolan och gjorde ett omprov i matte ! Hoppas jag klarar de fick iallfall G förra matteprovet jag gjorde ! Nu sitter jag och johanna och kollar på toppmodell 13 sedan blir de svenska hollywoodfruar , får man ju inte missa. Tidigare idag vid halv 5 for jag och Amanda och fyllde i våra tattueringar , attans så ont min gjorde på handleden Amanda fick hålla mig i handen ! Haha , jaja nu ska jag kolla på detta dålig eller kanske allmänt slö på att ha uppdaterat idag , men nu skiver jag ju !

Ringde nyss en telefonförsäjare !

Telefon försjäljaren - Hej vi söker göran nicklas silfwerplatz

Jag - Ahe , vetu han är död och begrav

Telefon försäljaren - OJ , då får jag be om ursäkt !!

 Jag- Mh , HEJDÅ
  

Puss&kram snyggingar !
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0