Torsdag

Hoff , jobbig dag i skolan men de klarar man ju av med hjälp av bruttorna i klassen galant ! Efter jag slutat väntade jag i skolan en halv timme på föräldra mötet som i övrigt gick bra , sedan åkte jag med mamma och köpte lite skol block osv , sen for vi och åt shusi . Så kom fredrik & linda mitt i allt och vi satt där ungefär två timmar surra&svammla på trevligt trevligt. Nu sitter jag hemma och frunderar på om jag ska börja göra lite rester jag har suck men ett måste.. Jag är trött och har inte varit hem nått idag sen imorse så de var skönt att komma hem. Imorgon gör vi det angiie jag är faktiskt redan lite nervös men det ska nog bli bra hehe , nu slänger jag upp några snygga bilder sen skolan idag , puss&kram ;)


Jag och snygg mandii ! :)


Lekte lite tuffa , jag lyckades ? ;)


hehe , stolliga tjejor jag och emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0