Torsdag natt

Hehe , godkväll .. Kom hem för ett tag sen och ska strax hoppa i sängen och sova. Skönt skönt idag for vi iväg med hundarna och dom blev fotade av carro och sedan fikade vi där och hundarna fick busa lite grann , trevligt trevligt. Sedan hem och duscha osv , senare kom frida och erik & danne och hämtade upp mig , dom skulle koppla in slutsteg och baslåda. Sedan for vi och åt och skjutsade några , och nu är jag hemma skönt skönt fruktansvärt skönt . Funderar på om jag ska våga se skräckfilmen jag laddade ner igår , hehe .. Jaja ska tvätta bort sminket osv sedan blir de att krypa ner i nybäddade sängen finns inge skönare . Imorgon är de fredag , party party ! Puss&kram


Bilder som mamma tog , har inga fårn idag..





Fyfan så jag längtar till turkiet , två månader går rätt fort. OCH KUL SKA VI HA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0