Tisdag

Godmorgon , blir de för mig nu haha ! Vaknade alladels nyss hoff så jag har sovit mycket men de behövs ibland det med , imorgon är det sista dagen i skolan och de ska bli fruktansvärt skönt den ska jag gå på imorgon men jag har haft så fruktansvärt ont i halsen imorse då jag först vakna att jag knappt kunde prata sen sommnade jag om till nu , hehe. Skönt skönt , ska hoppa i duschen och se vad som händer och sker idag. Jag blev sugen på att spela tv spel de gjorde jag alltid förut när jag var yngre och sjuk/hemma från skolan . Hoff , nä nu ska jag kliva upp ur sängen och göra nå vettigt istället för att ligga i sängen och möjligt vis sommna om igen ! haha

puss&kram ha en bra dag ! :)






baby var lika trött och vaknade nyss hon med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0