Natti natti!

tjena jag har inte mitt bena  !

Frida for för en liten stund sen , vi har suttit och spelat tv spel och fikat bulla haha. Nu sitter jag och kollar lite runt på fejjan bland annat ska slå igång någon film sen blir de att sova eller nått sånt och peppa för sista skoldagen innan LOV ! Hoff , söte pappa kom hem med en marabo mjölkchocklad åt mig exact vad jag behöver nu när jag har röda veckan haha ! Nä men nu ska jag mancha chocklad och kanske he igång någon bra film , puss&kram sooov gott !;)

Visste ni att en riktig orgasm förbränner 120 kalorier medans en fejkad förbränner 320 kalorier.

Brudar då är det bara att fejka gärnet , hehe !;)


Kommentarer
Postat av: angelica

hähähääh ;) yey gogo

2010-03-31 @ 11:14:23
URL: http://angelicaekblom.blogg.se/
Postat av: joorå

Me like !

2010-04-02 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0