Goddag !








Idag är det onsdag fan så veckorna går fort , idag fick vi sluta klockan två för att vi hade ett prov i BF det känndes helt okej faktiskt. Nu ligger jag hemma och har haft på mig mina byxor idag som jag köpte igår , fan skamligt då storlek xs börjar bli förstort puhu , sitter lite stort i benen och i midjan så det blir väll att sy in dom eller torktummla dom. Hoff hehe på skolan idag säger emilia till josefin akta så du inte halkar ! På vägen tillbaka rammlar emilia själv och står på alla fyra haha de var dagens ! hehe , iallfall jag har lätt huvudvärk och hoppas den går bort och ont i ryggen måste sovit som nått cp i natt .. suck jaja nu ska jag plocka till i min garderob igen hehe , det behövs!


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0