Godmorgon

God morgon , ja visst är jag väll lite sliten men nog överlever man ! Hihi , igår hämtade adam och dom upp mig for vi och drack lite gran sedan vidare till 30 års fest.. Senare ut med töre borna , och till piteå ! Haha , fyfan vilka bilder som togs igår! Dom flästa stannar nog gömmda på datorn.. Iallfalll jättte trevlig kväll. Och lovisa var helt slut när hon kom hem , och full .. Haha , igår for jag och angelica och danne och johanna och köpte nytt koppel vitaminer och sånt dära till betttan köpte mig en grå skön vanlig tröjja med nitar på axlarna .. Well well ska lägga upp lite bilder nu , pusss..



Skoter skor , det är fint de !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0