Godkväll

Kom just hem från djur sjukhuset , det gick väll förövrigt bra förutom att jag var tvungen att möta en av mina största rädslor sprutor .. De tog henne i nackskinnet och tröck in sprutan betty stod inte stilla då jag tog tag i henne och fick se dom trycka in sprutan i min lill bebbe , hojja då så det tog ont i hjärtat.. Jag kan förövrigt inte ens kolla när jag ser en spruta men idag var jag tvungen .. hojjjjja haha iallfall dom har beställt pizza hit nu , jag som tänkte vara nytto men men inte idag hehe. Får se vad som sker ikväll om det blir lungt eller om det blir nå skojjigt.. Ingen massage blev det för mig idag jag vaknade halv 1 .. SUCK . Får ta det någon dag då man har skola , då stiger man upp tidigt och har tid att ringa för massge och säkert inte lika mycket upptagna massage tider då . Jaja , ska nu gå och slappa framför tv:en en stundis , puss&kram :)


Hittade lite gammla bilder från valborg för två år sen :)









Nog har man allt förändrats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0