Fredag , skönt !

Skönt med fredag ! whoho , snart ska jag på massage sitter bara och väntar på att pappsen ska skjutsa mig .. Mendans ska jag svara på en såndära lista.. Vad gör man inte när man inte har nå bättre för sig?:)

Tidsfördriv


Sagt nej till ett samlag? - JA
Snott någons mobiltelefon? - Nej haha?
Varit medvetslös? - nja
Hånglat med nån riktigt ful? - Nä ? haha
Hånglat med fler än 50 personer? - Nej
Gjort nåt riktigt dumt? - Jodå !
Gjort nåt du verkligen ångrar? - Ja det har jag väll haha
Blivit full på ett släktkalas? - Nej
Varit full i skolan? - Nej
Blivit portad från en krog? - Inte det inte
Varit otrogen? - Ja
Varit full på julafton? - Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? - Nej
Slagit sönder en tv? - Nej
Önskat att du var det motsatta könet? - Nej , men visst har dom det lättare ibland !
Varit gravid? - Ja
Fått barn? - Nej
Överdoserat? - Nej
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt riktigt olagligt? - Nää inte så farligt
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? - Haha nej
Fått din mamma att gråta? - Ja
Blivit polisanmäld? - Nej tror inte det ?
Slagit ner någon? - Haha ah..
Slagit någon blodig? - Kanske
Skämts över dina föräldrar? - Ja haha
Skämts över din bästa kompis? - Tror inte det ?
Skämts över dig själv? - Oja
Ätit från en papperskorg? - HAHAH usch nej

Senaste personer som..
Sov i din säng: Goingen

Såg dig gråta: Angelica
Fick dig att gråta: Kan jag inte gå in på
Du delade en drink med: Vet inte ?
Du gick på bio med: Julia
Du gick på stan med: Frida
Skällde på dig: Vet inte  ?
Skickade ett e-mail till dig: Ingen aning

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Jo

Bråkat med ditt husdjur: Haha ja !!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

Varit i...
Usa:
Nej
Norge: Ja
Finland: Ja
Kina: Nej
Tyskland: Nej

Extra stuff...
Tar du droger: Nej

Dricker du: Ja
Vem är din bästa vän: Ja bra vänner ja!
Vad är du mest rädd för: Zigernare & spindlar
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: Vet inte
Vem hatar du verkligen: Ingen just nu ? Just nu finns det bara några patetiska ;)
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej, men vill.
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja
Är du ett hälsofreak:  HAHA nää


Stuffs...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
  Nej
Är du ensam nu: Ja
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Big b hooligan hahah
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Självklart , men inte nu...

Favorit...
Rum i huset:
Mitt
Typ av musik: RnB osv blandat
Parfym: britney
Månad: agusti
Sten: ?

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Jo
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jodå
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Njaa.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Senaste...
Låt du hörde: Ingen idag

Film du såg: Öh.. minns inte
Drink du köpte: 
Mat du åt: Lunch

Har Jag:
Digitalkamera?
Ja
Telefon på rummet? Mobil?
Egen dator?  Ja?
Könssjukdom? Nej usch :)
Husdjur? Jo en katt & hund
Bra kompisar? Bra
Tar du receptbelagda mediciner? Nej
Varför då? -
Vem vill du fika med just nu? Ingen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0