Tisdag

Hoff , vilken dag ! De första man gör när man kommer till skolan blir upp skickad till rektorn och blir anklagad för de och de andra.. Fula ord kom ur lovisas mun då , hoff jag var så arg så tråarna rann ! Haha , skönt att få ut lite ilska ibland .. Gått på stan ett tag orkade inte stanna kvar utan knatade in mot stan med frida & emma kollade lite . Blir nog att fara på stan med syster när hon slutat skolan om jag ids .. hehe , ikväll är det paradise finalen spännande .. Hoff nu ska jag busa med rastlösa Betty som studsar fram och tillbaka i sängen , hehe sötnosen !

Puss & kram


Sugen att skriva lovisa på handleden , vem vet jag kanske glömmer mitt namn? Nä de hade varit snyggt tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0