Fredag lördag söndag

Vilken helg , blev en två dagars vi hade trevligt lägger upp några bilder sen i fredags och i lördags.

Fredag : var jag och julia i happis på ikea en sväng och shoppingcentrumet på gränsen , köpte mig en kofta och en snygg t-shirt med spets axlar. Senare på kvällen blev det party trevligt trevligt.








Lördag: Frida kom hit vi fixade oss for till Adam och partayade , rest av kvällen minns jag inte vad som hände eller skedde haha! Iallfall trevlig start var det ju iallfall. I guess i have fun ;)





Söndag : Vaknde var typ fortfaraned full... haha bara att stiga upp hoppa i duschen och direkt & vara model för en dag med julia . Skit fina bilder blev det jag köpte tre stycken av bildena för ca900 :-. Nu ska jag fixa mig lite sen blir det att fara och kolla film och mysa 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0