Brrr

Idag är det fredag ! Dagen började med att jag steg upp duscha gjorde mig i ordning som vanligt , sedan skjutsade pappa mig till extrem beauty och fick fixade gele naglar satt där ifrån 9-3 hoff. Iallfall på vägen hem från stan till mig höll jag på frysa benen av mig , brr så kallt . Säkert över -20 grader ute , klä på er vettja . Iallfall får se vad som sker ikväll jag tänkte blunda en timme sen ta reda på vad som sker ikväll de är ju som sagt fredag. På söndag är den förbaskade överskattade alla hjärtans dag , hehe ska köpa mig en hjärtask och kela med bettan och så kommer nikki på besök.


Puss&kram 




Tjuriga minen och ett stökigt rum , idag var jag inte alls fotogenisk  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0