082510

Jäkla pissväder de är ute , tur att man inte är gjord av socker ! Blev en kort skoldag idag & efter skolan gick jag med emilia in till stan och hittade mig en t-shirt ett linne ett brett stort armband och två par ringar .. Nu ska jag göra mig i ordning så blir det att fara och köpa convers med mammsen om jag nu hittar några i min storlek.. Idag for emma det svinet till fjollträsk avundsjuk kommer sakna min gräsänka.. Sugen också på att åka till stocohklm på en shopping helg & gå ut på deras krogen där sägs ju inte vara helt fel ! Jaja , nu ska jag fixa mig innan mamma kommer och plockar upp mig .

puss


En bild sen i lördags..




 

dagens inköp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0