-v-

Hoff , en lektion på skolan idag .. Skönt hoff jag är förkyld och de värkar bara bli värre hoff.. Efter jag slutat träffade jag upp emma gick och åt sedan fick jag en present av henne den sötisen ! Efter de gick jag hem och slöa ett tag for in till stan med syrran och shoppade en hel del på stan ett par svarta leggins med ''läder'' framtill skit snygga jeans leggins , armband , klocka , läppbalsam från bodyshop och ett par ''kängor med nitar och kilklack'' en leopard trekvarts tröjja , kanske glömmt nått men sedan gick vi och åt på sub och knatade sedan vidare till suntan för en solning sedan for vi till mig och kollade film och snackade skit .. Emma åkte för ett tag sen nu ligger jag i sängen med en varm dator på magen och är sjukt sugen på glass ! Ska kolla om de finns någon glassugen polare ..

puss&kram !



Ny skorna kass bild dock ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0