Onsdag

Godkväll , skoldagen gick fort efter de gick jag och emilia från stan till mjölkudden skön prommis ! Var hos emilia och spelade nintendo 64 , skit kul sedan gick jag till mamma och vi gjorde middag , efter de for vi och plocka upp emma och nu sitter vi och fixar hennes hår förlängning , plastic is fantastic ! Jag ska börja gå varje dag minst en timme har jag bestämmt mig för skönt och så förbränner man ju lätt också så ! Hoff får inte lata efter för nått kilo ska bort innan turkiii och stranden i sommar , jaja nu ska jag vara social här ! Puss&kram :)

sliten som en häst mer än såhär vill jag inte synas idag !

På balkongen för en liten stund sen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0