Måndag igen

Skoldagen gick bra , skönt att sluta så tidigt . Efter skolan gick jag och emma en sväng på stan , sedan hit till mig nu sitter vi på varsin dator och ser ut som två nördar. Jaja , får se vad som händer och sker idag vi som hade tänkt sola på ballen om nu solen hade kunnat blotta sig lite grann iallfall kanske blir någon solarium sväng ikväll känndes som ett tag sen. Nu ska vi fylla i varsin lista i våra bloggar puss&kram ! ;)



År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Iv
Vad hade du för hårfärg - Mörkbrun/svart
Hur lång var du - 1,42
vem var du kär i - J
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja
Vad brukade du göra på fritiden - Pussas
Vilka umgicks du med - emma frida julia m.m
Var allt Bättre då - Nej bättre nu inga bekymmer !;)
Skulle du vilja gå tibx dit -
Dum nog kanske man hade det ?
Har du förändrats - Ja betydligt

Nu:
Vilken klass går du i -
BF1B
Vad har du för hårfärg - SVART  ;)
Hur lång är du? -
1,42
Vem är du kär i - I LOVE MY SELF MORE THAN I LOVE YOU;)
Har du nån Pojk/flickvän - Nej, varför skulle jag behöva en sån?
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner, festa !
Vilka umgås du med - Emma&frida <3
Hur ser du ut - Jag är kort med långt svart hår och ljusblåa ögon

Har du:
Kysst någon -
  Grrr , a de har jag ;)
sovit brevid någon med samma kön - Jaa
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja många gånger!;)
slagit ner nån - HAHAHA JOOODU !
Ljugit för en bra vän - Dont think so ?
Svikit någon - Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn -
snygg emma
Kramade du senast - Snyggingen
sov du hos senast - Emma
Vill du vara just nu - MIG SJÄLV !;)
Ringde dig senast - Emma

Vad:
Drack du senast -
 Hallon soda 
Köpte du senast - CIGG 
Gjorde du igår -
Övningskörde
ska du göra imorn - Inget planerat ?
Vill du göra just nu- Efter denna långa lista ska jag ta mig en ciggarett hällst nu!
Åt du senast - Hallon soda
Är närmast dig som är rosa - Min mobil ofc ! andra mobilen i rad som är rosa !



Kärlek :
Du är kär nu - Nej

Du har sårat nån så den började gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - Ja

Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - JA
Jag har smugut ut utan lov - Nej haha!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Inte nu på senast !
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Många
Jag har fuskat i ett spel - Alltid ;)
jag har struntat i ett prov - Ja ett antal gånger..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - Naee ?
Jag har somnat gråtande - Ja!

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Finns väll trevligare saker?!

Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja..




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du bara 142? du måste väl ändå vara 150 minst:)

2010-04-26 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0