...

Tjululu , drog ett tag till mamma eller rättare sagt jag sitter här hos min mamma just nu. Vi har klickat hem lite saker från nätet åt mig ett par skor ett linne & en supersnygg halsduk som kommer nästa vecka tror jag ? Iallfall blev ingen sko jackt med pappa idag får bli en annan dag när han orkar , ni vet karar när dom är lite sjuka är dom dödsjuka typ och ligger i soffan & tycker synd om sig själv , haha typiskt. Iallfall funderar om jag ska börja röra mig hem på ett tag eller om jag stannar här och ser på idol , var ett tag sen man träffade mamma så. Sjukt trött blir nog en tidigt kväll för mig , imorgon är det torsdag och jag måste påminnminut ifrån mig a mig själv om att gå och ansöka om praktik plats på dagiset som ligger en halv ? Skulle vara perfeckt om jag fick vara där , lixom gå när jag börjar olala .. Nu kom mormor och min lillkusin oliver , oliver ville visa upp sin guld medalj han vann på dagiset. Nu sitter jag här igen ! Nu ska jag snöra mig på soffan och se på tv en stund . puss&kram





 
Vi nyss :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0