...

Brr , jag fryser du har smittat mig din jäkel . Eller så är det bara att jag har sovit med öppet fönster har varit iskall när jag vaknat , hoff iallfall skoldagen gick ganska snabbt efter skolan gick jag&maya och solade fan så skönt färg fick vi då + att jag fick mina jävla fräknar som jag alltid får när jag solar suck ! Nu ligger jag i sängen och är förbaskat trött . Grattis Mamma&pappa båda fyller år idag .. Haha sammanträffande ? Iallfall pappa kom just in med en cosmopolitan tidning , som han tydligen hade beställt till mig , iallfall nu ska jag ligga och läsa sen och försöka städa och göra läxan är ett måste .. Pusspuss


Megan fox , alla killars drömm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0