...

Tjululu , idag är det fredag och jag är fet taggad ! wiho , idag började jag skolan 11:45 & slutade 12:45 . Sedan fick vi skjuts in till stan från skolan haha vi är lata men det regnade och vi är ju gjorda av socker jag madde & maya ! Åt plättar på sub&co innan jag gick och gjorde naglarna gottis ! Naglarna blev skit snygga , efter jag gjort naglarna gick jag på aion och visade brösten för han som skylle byta pircing på mig , hihi! Sedan gick jag och linnea snabbt igenom shopping ska färga hennes hår och jag köpte ett linne . Nu ska jag färga hår ! :)





Naglar , gjorda på carinas nails 800 för att göra naglar www.carinasnails.se
Tips tips ska gå på ca tre veckor och fylla på !:) dålig bild men naglarna blev prefeckta !


Nagelack 110:- och sen fick jag med olja till naglarna !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0