...

Hoff , skönt att vara hemma ! Skolan dagen gick lättsamt igenom , jag och madde körde stenhårt på matten ! good girls , fyfan vad det har blåst och regnat idag.. Jag ser ut som ett hollo eller rent ut sagt crapy av all den vind i håret och regnet bland annat .. skulle jag till aeon idag men tror ni han var där nae får försöka lösa det själv då . Ja komm nyss från stan var in och köpte mera skolblock osv dreammat puder och sunglow puder , örhängen och sånt . Varför hittar jag aldrig någonting mera på stan? Har inte vant mig än vid mitt jätte mörka hår än , jag passade i det förut vet jag iallfall då borde jag väll göra det ännu ? brunsvart tror jag att det är , grr .. me like , nu ska jag bara börja satsa på brännan det kommer bli rikigt mjaouu. jaja nu ska jag dyka i mina nya mjukis byxor som jag också köpte idag pusspuss !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0