...

Sådär nu är jag hemma , skoldagen var lungn som vanligt? Slutade vid 2 halv 3 tiden . Sedan for vi hem och bytte skor och for in tillstan och så gick jag och maya och letade oss nå skor . Hittade ett par skit snygga ! men fanns det min lilla sko storlek Nej det gjorde det inte ! åh funderar på att köpa dom endå och trycka ner ett par feta sockar kanske dom passar? haha , var tvugen att köpa nå på stan så jag köpte mig ett par jeans leggins och skydd mot håret för ''värme'' och hårfärg & nå örhängen. Sedan hittade jag några roliga cola lipsyl och läppglans som jag köpte till mig och julia haha ! jaja nu ska jag färga håret, hoppas det blir bra kommer nog bli rätt så mörkt men jag passar i mörkt , det blir nog perfeckt . Pusspuss hey !:)



oj vad jeans legginasarna såg stora ut , det är storlek xs/s från veramoda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0